Datum vervroegen start groep

Hoi Wim,

Ik heb een groep aangemaakt met Deelnemers Energiedisplay in Lasso.
Maar nu heb ik als startdatum bij de deelnemers de datums ingevuld waarin ik ze in de groep heb genoteerd.

Maar nu willen ze hier liever de datum dat de energiedisplay geplaatst zijn als exacte startdatum. Alleen deze startdatum valt eerder als de datum waarop ik ze ingevoerd heb. Ik probeer het te wijzigen maar dat doet Lasso niet omdat deze datum eerder valt als de eerder door mij ingevoerde datum?

Ik heb dan al wel eerst de eerstgenoemde startdatum laten vervallen.

Groetjes Betty

Hoi Betty,
Bijvoorbeeld: de aanmeld datum op Lasso is 01-01-2024 en je wil die persoon dan lid maken van een groep met ingang van 01-01-2023. Begrijp ik het zo goed? Als ik het goed begrijp, dan is er iets vreemds aan de hand. Ik. heb het net even nagespeeld en bij mij werkt het gewoon. …
Hoor het graag…

Of begrijp ik het niet?

Hoi Wim,
Ja zo dus ik moet die persoon eerst uit de groep verwijderen, anders kan ik niks …de datum kan ik zo niet aanpassen. Maar wil ik hem dan op een eerdere datum opnieuw lid maken van dezelfde groep dan geeft hij aan dat er overlappende datums zijn?

Groetjes Betty

Twee opties:

  • https://XXXX.lasso-ho.nl/index.html#!/participant_group/ .Bij XXXX de afkoritng van jullie Lasso invullen en dan de betreffende deelnemers opzoeken het en lidmaatschap van die groep weggooien (prullenbakje)
  • Als het een niet al te grote groep is: groep weggooien en een nieuwe maken.

Lukt het zo?

Hoi Wim,

Bedankt voor je instructie helemaal gelukt!

Groetjes Betty HBV Etten-Leur