Een deelnemer is per abuis bij “Groepen” twee maal lid gemaakt van de groep “Leden” (1 x per 1-1-2017 en 1 x per 1-1-2018). Daardoor is deze deelnemer dubbel lid en krijgt hij een dubbele factuur. Ik kan dit niet herstellen - als ik de een van de groep Leden probeer te sluiten met een einddatum, dan krijg ik een foutmelding vanwege overlappende gegevens. Hoe herstel ik dit?
Dit is een fout die uit een “ver” verleden stamt. Toen was het nog mogelijk om 2 keer lid te zijn op hetzelfde moment. Later is dit onmogelijk gemaakt.
Echter is er op een aantal plaatsen nog sprake van dubbele lidmaatschappen. Als je daar dan wat aan wil veranderen gaat dat niet omdat Lasso dit tegenhoud. Je moet dat dan eerst op lossen, en dat kun je niet zelf.
Als je even een mailtje stuurt naar jos.alsters@lasso-concepten.nl met het deelnemersnummer van het Lid en de naam van de administratie maakt hij dat in orde.
Bedankt, ik stuur een mail naar Jos