Extra telefoonnummer kan niet worden verwijderd bij selectie

Bij 4 deelnemers heb ik onder Relaties - Deelnemers - Contact een extra telefoonnummer bij (4 Privé) toegevoegd, zodat ik deze 4 deelnemers bij uitgaande facturen d.m.v. kolom extra telefoonnummer kon selecteren voor het aanmaken van een incassobestand. Dit is inmiddels afgehandeld.

Vervolgens heb ik bij deze 4 deelnemers het extra telefoonnummer weer verwijderd, hetgeen ook is gelukt. Het extra telefoonnummer is verdwenen.
Echter bij Deelnemers is bij kolom Extra telefoonnummer nog steeds de selectie “4 Privé” mogelijk. Dus kennelijk is het extra telefoonnummer onderwater nog steeds aanwezig.
Hoe kan ik dit nummer bij deze 4 deelnemers definitief verwijderen?

Dag Bertus, Als het goed is zie je de volgende dag de juiste weergave. In een enkel geval zit er een dag vertraging in omdat het een afgeleide tabel betreft die in de nachtverwerking wordt bijgewerkt. Mocht dat niet gebeuren trek dan aan de bel dan is er iets anders aan de hand.

Beste Wim, er is inmiddels al meer dan een week verstreken. Dus dat kan het niet zijn.

Hallo Bertus,

Dat lijkt niet goed en klinkt naar een bug in Lasso …

Zou ik in jullie administratie hiernaar mogen kijken? Als dat ok is, zou je dan de naam van de betreffende Lasso kunnen mailen naar info@lasso-concepten.nl ?

Bedankt al vast,

— Jos

Hallo Jos, wat bedoel je met de naam van de betreffende Lasso?

Hallo Bertus,

Ik doel op de naam van jullie Lasso, staat in de url balk van de browser.
Iets als: https://naam_huurdersvereniging.lasso-ho.nl

Wellicht is het ook handig om een screenshot van het probleem mee te sturen, zodat ik precies weet waar ik moet kijken …

— Jos