Factuur layout in Lasso

Ik wil nu facturen versturen naar afnemers via het systeem en niet op mijn eigen manier. Ik gaf laatst een melding aan jou ivm niet mooie lay out van de te versturen facturen Woonbelang. Misschien is dit inmiddels aangepast, zo niet, doe ik het maar een beetje minder mooi.

De factuur layout in Lasso heeft inderdaad beperkingen. Op dit moment is hier nog geen uitbreiding op doorgevoerd. Wij zullen dit zo snel mogelijk oppakken. Dit betekent dat we dit in voor de zomer proberen op te lossen. Duurt dit lang laat dan even weten dan gaan we even overleggen.

Ik wilde ons eigen logo op de uitgaande facturen af laten drukken.
Dat is prima gelukt, het logo staat op de concept facturen, alleen…
Veel te groot. ik heb een tweede logo met een kwart van de grootte gemaakt en deze file aan de facturen gekoppeld maar ik zie geen verschil.
Is het zo dat het eerste logo aan de concept-factuur gekoppeld blijft en kan ik dat zelf nog aanpassen?

Het factuurlogo moet inderdaad niet te groot zijn. Enkele tientallen KB’s is meer dan voldoende. Als het logo dan nog steeds te groot is kan het logo aangepast worden door de positie zowel verticaal als horizontaal aan te passen (afstand tot kantlijn en bovenrand van het blad) tot het gewenste formaat. De horizontale breedte van het Logo kan ook worden aangepast.

Dit is te vinden onder: instellingen (hoofdmenu) - organisatie en dan tabblad factuur.

Succes.