Factuur sturen naar een organisatie met cc

Hallo, ik heb een vraag gehad van een organisatie een factuur te sturen naar hun crediteurenadministratie met een cc naar de opdrachtgever.
Nu dacht ik dat je maar 1 contactpersoon per organisatie kan opgeven. Daar er steeds meer organisaties zijn die eisen dat facturen slecht naar 1 mailadres gestuurd mogen worden, hoe leg ik dan de link naar de opdrachtgever? Ik meld de naam nu in de factuuromschrijving.

Hallo, Je kunt (nog) geen contactpersoon vermelden op de factuur aan een organisatie. Dus de vermelding van de contactpersoon in de omschrijving is voorlopig een goede oplossing. We gaan wel in de toekomst kijken of we daar een oplossing voor kunnen maken.
Het tweede deel van de vraag begrijp ik niet zo goed, maar doe een poging: Het registreren van een organisatie doe je door een groep te maken met de naam van de organisatie en daar kun je de relevante deelnemers aan toevoegen waaronder de organisatie zelf en de contactpersonen. De factuur is vervolgens gekoppeld aan één deelnemer en wordt dan ook maar naar één e-mail adres gestuurd. Meestal is de deelnemer dan de betreffende organisatie.
Kun je iets met deze uitleg?