Hoe voeg ik een beheerder toe

Ik kreeg een vraag over het toevoegen van een beheerder.

Let op de volgende zaken: In ieder abonnement zijn twee beheer accounts opgenomen. Daar worden geen kosten voor in rekening gebracht. Het toevoegen van een extra beheerder kost 12,50 per maand ex BTW.

Wat moet je doen?

  • Bestel allereerst voor de beheerder een Passkey. dan kan op internet of via Lasso. Klik daarvoor hier..
  1. Controleer of de nieuwe beheerder in de administratie is opgenomen.
  2. Zo niet voeg deze toe. Zie daarvoor “deelnemer toevoegen”. Klik hier voor uitleg.
  3. Geef de deelnemer vervolgens de gewenste rol bij het tabblad Login. Klik hier voor uitleg over rollen.
  4. Zorg dat de deelnemer in bezit komt van de Passkey. En stuur de link mee voor uitleg voor registratie.
  5. Stuur vervolgens een uitnodiging naar de deelnemer om de Pass-key te registreren. Klik daarvoor hier.

De deelnemer kan zich vervolgens registreren als beheerder.

.

Zojuist start bijeenkomst gehad en daar kon ik inloggen met MS Edge. Niet met firefox omdat ik daar alleen via een usbstick kon inloggen. Nu heb ik het via mijn telefoon gedaan maar nu ben ik thuis en wil ik op mijn desktop inloggen en dan vraag hij weer om een usbstick en kan ik dus niet via mijn telefoon er in. Heb verschillende browsers geprobeerd.

Help?

MS-Edge stond waarschijnlijk op jouw laptop met de Windows hello passkey of je hebt jouw passkey op de telefoon geinstalleerd?

Allereerst even goed om te weten: chrome levert de beste gebruikservaring op en geeft, net als veel nadere browsers, de mogelijkheid om met de telefoon in te loggen. Je kunt met inloggen kiezen voor telefoon en dan krijg je een QR-code gepresenteerd. Dat werkte tijdens de bijeenkomst niet (waarschijnlijk) door het netwerk.

Lukt dat niet dan moet je idd een aparte Passkey hebben. die je dan voor de desltop kunt installeren. Stuur mij dan even een persoonlijk bericht dan stuur ik er een toe…

Groet Wim

NB als je een bericht plaatst dat niet aansluit op het voorgaande onderwerk kun je het beste een nieuw “topic” maken door rechtsboven op nieuw topic te klikken…