Mail met sjabloon

Na het intikken van een mail zag ik dat het mogelijk is om er een sjabloon aan te koppelen.
Ons briefpapier heeft dat ook, dus dat leek me wel mooi.
Het lijkt er echter op dat het sjabloon niet kan functioneren met een watermerk als achtergrond.
Het wordt een plaatje boven of onder de tekst.
Als dat anders kan, hoor ik het graag.

Voor het mailen moet ik een selectie maken van een deel van een al benoemde groep.
Maak ik daarvoor een nieuwe groep of kan dat ook anders?

Joop

Je kunt idd een sjabloon maken. Je kunt geen achtergrond instellen voor die mail. Je kunt er wel een logo of iets dergelijks aan toevoegen maar let dan op dat het een afbeelding is van een héél klein formaat bij max 30kb. Grotere bestanden kunnen stuk lopen op telefoons. In dat geval ziet de ontvanger alleen de code van de foto. Zie het filmpje voor instructie

Merci, duidelijk. Overigens, wordt een verstuurde mail nog ergens opgeslagen of is dat niet voorzien?
Weg is weg, klaar.

Het lukte mij ook niet om een enquête aan een mail te hangen, ik zie die keuzemogelijkheid niet.
Klik op opslaan en doorgaan en zet desgewenst
een vinkje bij “Voeg een link toe etc……”
en/ of kies een vragenlijst (Lees: enquête)


Ik kan daar geen mogelijkheid vinden

De mail blijft bewaard bij de degene die de mail ontvangen heeft en onder het menu instellingen is een totaal overzicht.
Over de vragenlijst: in het menu hebben de vragenlijsten de titel enquete maar in het verdere gebruik zijn het vragenlijsten. Die kun je dan koppelen vlak voor het versturen door de onderste optie “stuur elke deelnemer een nieuwe vragenlijst”. NB deze optie verschijnt alleen als er een vragenlijst beschikbaar is.