Mailadres van leden

Als leden geen mailadres meer hebben hoe kan ik deze dan verwijderen

Ik begrijp uit de vraag dat het e-mail adres dat is geregistreerd niet langer meer bestaat of gebruikt kan worden en er geen nieuw e-mail adres beschikbaar is. Met andere worden het e-mail adres moet worden weggehaald. De volgende procedure kan dan gevolgd worden:

  1. Controleer de verzendwijze van de factuur onder het tabblad “financieel” N.b. als daar mail is ingevuld moet dat gewijzigd worden naar een andere keuze. Zolang mail is ingevuld kan het e-mail adres van de gebruiker niet verwijderd worden.

  2. Ga naar contact en vul onder het bestaande e-mail adres de ingangsdatum in en laat het veld leeg. Klik dan op opslaan en sluiten. De deelnemer heeft nu geen actief e-mail adres meer. Het nieuwe e-mail veld is dan leeg en het oude e-mail adres blijft zichtbaar. Wil je het oude e-mail adres laten overschrijven neem dan de ingangsdatum van het oude e-mail adres over. Dit wordt dan overschreven door een leeg veld. Let op: dan ben je wel de geschiedenis kwijt.

Onderstaand een korte instructiefilm.