Nieuw bankrekeningnummer

Hoe moet je een nieuw bankrekeningnummer invoeren, dus bestaande wijzigen? Marga

Hoi Marga,
IK ga er vanuit dat je het banknummer bij een deelnemer bedoelt:

  1. klik op bewerk image deelnemer op het einde van de regel van de betreffende deelnemer

  2. Klik op het tabblad “Bank”

  3. Klik op nieuwe bankrekening invullen met de gewenste ingangsdatum. Voeg eventueel een machtiging toe en laat "eerste machting " leeg.

  4. Klik op opslaan…

Als je het eigen banknummer bedoelt voor de eigen bankmutaties en camt.053 import klik hier

Als je het eigen nummer bedoelt om de incasso mee uit te voeren ga dan naar het hamburger menu en klik op organisatie, vervolgens op Financiën en pas het nummer aan en eventueel het incasso contract.

Inderdaad gaat 't om een deelnemer. Kreeg vandaag weer deze melding :
“Geen bankrekening en machtiging gevonden voor betaalwijze incasso!” Waar zit 'm dat in?
******Voorzover nuttig weer toestemming in de adm te kijken. Lid 488.

Weetje bij OVERSTAP naar ANDERE bank: ipv nieuw incassoformulier kun je het nieuwe banknr ook krijgen als het lid, de vereniging invult bij Overstapservice van de banken. Kreeg melding van ónze bank met t nieuwe nr.

Hoi Marga,

Ik heb even gekeken. Maar volgens mij is alles in orde bij deelnemer 488. Het banknummer staat goed en de betaalafspraken ook. Ik zie ook dat de incasso goed is gegaan. Wellicht begrijp ik iets niet goed?