Ik heb verschillen problemen: A. Het opvoeren van Deelnemers van het type ‘Organsatie’
Ik zichzelf gaat het prima, t/m het toevoegen van een contactpersoon. Alleen na het opslaan en sluiten en het daarna openen, zie de gegevens van de contactpersoon niet meer! En dit is ook zo bij reeds eerder opgevoerde organisaties.
B. Kan in eerder opgevoerde organisatie niet vinden
Dit terwijl Lasso zegt 'Waarde moet uniek zijn" als ik de naam opvoer. Ik kan dus niets doen: niet wijzigen, verwijderen of opvoeren!
Als je een deelnemer invoert kies je of het een persoon of een organisatie moet zijn door op het einde van de regel de gewenste invoer te kiezen. Als je op het huisje klikt wijzigt het type deelnemer naar organisatie. Eenmaal ingevuld kun je dit nog steeds wijzigen en kun je de indruk krijgen dat je de gegevens kwijt bent maar een druk op het icoontje kan het type weer wijzigen.
Met andere woorden: je kunt onder een deelnemer nummer zowel een persoon als een organisatie registreren. Of dit handig is om te gebruiken weet ik niet goed dat hangt van jouw persoonlijke voorkeur af. Kun je hier verder mee?