Rekeningnr. Met omsch

Betreft menu optie Bank.

Is het mogelijk om ingevoerde rekeningnummer + omschrijving ook in het overzicht scherm Bank te kunnen selecteren?
Nu kan ik dit veld niet selecteren + op het scherm waar ik velden kan selecteren voor het overzicht scherm en daarbij automatisch in het export bestand staat.

Groetjes Larry.
Huurdersvereniging Wij Wonen
Gemeente Oude Ijsselstreek

Bedoel je de eigen rekening? dat kan niet. Die kun je wel rechtsboven selecteren en dan krijg je alleen de mutaties van die rekening te zien.
Kun je hier verder mee?

Ik bedoel grootboeknummer + omschrijving die je moet invullen.

Aha, nee dat kan niet. Bankmutaties worden niet altijd rechtstreeks op maar een grootboekrekening verwerkt. Vaak via facturen of over meerdere grootboekrekeningen. Maar wellicht kan ik je beter adviseren als ik weet naar wel soort overzicht je naar op zoek bent?

Hallo Wim,
We willen deze lijst gebruiken als laatste check of alle transacties aan het juiste grootboekrekening zijn ‘gehangen’.
Gr. Larry

Dan zijn er twee (eenvoudigere opties):

  1. Je klik in de winst en verliesrekening op de rubriek dan op de subrubriek en dan op de betreffende grootboekrekening. Dan zie je alle boekingen en zie je in een klap welke er niet bij horen.
  2. Je gaat naar het submenu verwerkingsregels en kies in de 5e kolom de grootboekrekening die je wil controleren.

Kun je hier verder mee?

Uitstekend, en bedankt Wim.
Gr. Larry