Toevoegen extra kolommen

Voor de eerste keer ga ik via het Forum een vraag stellen. Ben benieuwd.
Boven de kolommen in Lasso staan titels vermeld en die kunnen naar behoefte met het plusje worden uitgebreid met al in Lasso benoemde kolommen. Is het mogelijk aan die bestaande kolommen extra kolommen toe te voegen met titels die nog niet zijn opgenomen? Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan een kolom met de titel “Functies” o.i.d.
Herman Boerman
m. 06-29 27 19 58
e… hermanboerman7@gmail.com

Het is mogelijk om de aan de deelnemer extra informatie toe te voegen door middel van “vrije velden”. Deze vrije velden kun je vervolgens in een kolom aan het deelnemersscherm via het “plus” knopje toevoegen.

Ik heb de aanwijzingen gevolgd, maar als ik dan het overzicht van de zichtbare kolommen open, staat daar bijv. “organisatie” en “functie” niet bij. In het meegestuurde voorbeeld staat het wel. Hoe voeg ik die toe aan de lijst die ik te zien krijg?
Herman Boerman?
m. 06-29 27 19 58
e. hermanboerman7@gmail.com

Het toevoegen van Organisatie en Functie in het algemene overzicht zichtbare kolommen is mij toch gelukt en ik zie nu die kolommen staan in het overzicht. Nu nog het invullen van die kolommen, dat lukt dan weer niet. Wat doe ik fout?

In het deelnemers record zijn deze “kolom namen” nu ook zichtbaar en daar kan dan per deelnemer een willekeurige tekst worden ingevoerd.

Nog even een duidelijker filmpje over het toevoegen van vrije velden aan deelnemers en de zichtbaarheid op het deelnemersscherm.