bij het verzenden vanuit Lasso wordt als verzender klaarblijkelijk de gerelateerde groepsnaam gebruikt. Wij hebben een groep “systeembeheer” en deze weer onderverdeeld in “systeembeheerder 1” en “2”. Dit ziet er in de mail niet goed uit dus hebben wij de groep gewijzigd in “systeembeheer [naam huurdersverenging]” . De functie mail blijft echter de oude omschrijving gebruiken. Enig idee wat ik verkeerd doe?