Verwijderen banknummer bij een deelnemer

Bij een deelnemer zijn per abuis de bankgegevens en incassomachtiging van een andere deelnemer ingevoerd.
Nu verschijnt bij beide deelnemers steeds de melding dat het banknummer ook bij een andere deelnemer is ingevoerd. Graag wil ik van deze melding af. Van de deelnemer waar de foutieve bankgegevens zijn ingevoerd, zijn echter geen bankgegevens bekend. Er is geen e-mailadres ingevoerd, dus ik moet de factuur per post verzenden.
Hoe krijg ik het foutieve banknummer er uit bij deze deelnemer, zonder een nieuw banknummer te hoeven invoeren?

Een dergelijk probleem is ons nog niet eerder gemeld. Maar het klopt inderdaad dat je een eenmaal ingevoerd iban-nummer alleen kunt laten opvolgen door een nieuw iban-nummer en niet weghalen. Dit moeten wij gaan aanpassen en staat vanaf nu ook op de lijst. Voor nu kun je ons een persoonlijk bericht sturen (info@lasso-concepten.nl) met de naam van de organisatie en het SRN nummer en de betreffende deelnemer dan zullen wij het nummer verwijderen. Het SRN nummer kun je vinden bij de instellingen, zie screenshot: