Verwijderen dubbele bankmutaties

Hallo, ik heb bankmutaties geïmporteerd mbv een CAMT.053 bestand maar daar werden niet zoals gebruikelijk de dubbele mutaties uitgefilterd (mogelijk omdat ik daarvoor eerst een import probeerde met een foutief CAMT053 bestand, namelijk dat van mijn eigen bankrekening ipv dat van de huurdersvereniging). Nu zit ik met tien dubbele mutaties voor de maand september - de mutaties die al in Lasso stonden waren al verwerkt en nu het ik dus 10 dezelfde onverwerkte mutaties. Het is mij niet duidelijk hoe ik die weer verwijder. Graag advies.

Het beste is dat we de administratie terugzetten tot voor de import. Of is dit al te lang geleden?
Laat maar even weten met een tijdstip. Anders is de enige oplossing tegenbooeken met een memoriaal. Maar dat gaat altijd ten koste van de integriteit van de administratie…

De import was van vandaag (29/12) rond 14:40 uur, dus als je terug kan zetten tot voor die tijd, dan graag. Betekent waarschijnlijk wel dat ik een aantal facturen opnieuw moet invoeren, maar goed.
Groeten